Sjuk

Jaha, då har alla bacillusker kommit till mig.. kul? Nej inte direkt. I onsdags så började jag bli hängig men trodde inte det var något speciellt först.. Men senare på kvällen visade det sig att jag hade 39.6 och då är jag MEGA sjuk & då menar jag verkligen det. Sen sjönk det till 38,3 iaf.. Frös som bara den inget vidare det inte! Nu har jag iaf ngt på 37 har inte tagit tempern än men ska göra det. haha brukar oftast  vara sjuk när jag har 37,5 där.. är somsagt lågtempad.
Mitt huvud är MEGA stort och min hud har en massa frysprickar på sig. Usch.  Jag som har en massa plugg att göra! fast är snart klar (:
& en tråkig sak, i måndags sålde jag min älskade gosiga hund! ;( Saknar han så jääkla mycket så att det gör ont!! Men hade inte tid med honom han kom i efterhand hela tiden på sistone för allt mitt plugg osv.Trodde verkligen inte att jag skulle sakna han så jävla mycket!!! Men har har ett bättre liv nu iaf på landet i Lofta.. Så ska hälsa på han snart längtar som bara deeen! Nästan så att jag måste ta med han hem igen :(.
Saknar dig BILL ♥

Kommentarer
Postat av: Josefine

billepluutteen!

blev inlagd idag, höhöhööh döööör!!! krya bästa :*

2011-02-11 @ 10:59:25
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0