sommar snart? :(

ännu mera snö där ute. fyfan för't..  DET SKA BORT! vill kunna bada & knappt ha några kläder på mig, vaaa ute och massor med annat nice. men nej, det ska bara snöaa hela tiiiiiden. :(


I hate winter

Nu har vi städat mitt rum. haha  jag gjorde dock inte så mkt men :)

Idag började det nya schemat.. jo det är ju bättre  än det andra men kommer att sakna tiderna på fredagarna då jag slutade 12 varenda dag.. buuuhe ja synd om mig.
just nu längtar jag till sportlovet för jag är trött på skolan så inihelvete.. vill bara rymma iväg till värmen och komma hem när det är maj. jag ÄLSKAR maj. det är varmt & skönt då.. För i juni regnar det ju hela tiden typ?!
Nää usch bort med snön, jag hatar verkligen vinter för det är inget för mig.

hahah tycker att man borde få gå i skolan utomlands under vinteråret.. håller ni inte med? :D





snabba cash

Bion idag var helt okej faktist. men slutet var sjuuukt dåligt.
Kom hem runt halv 9 elr ngt & då åkte jag och mamma till affären. sen kollade vi på johan falk men ja orkar inte se på den så gick och duscha ist för typ 3dje gången idag :) 
hah, ja jag älskar att duscha.. ingen nyhet direkt? :D 
nu ligger ja i sängen o chillar som bare den. funderar på att sova strax får väl se om det går. somnade ju iaf idag (y) har ju inte sovit på 2-3 dar ungefär ;s mååste nog har sömnproblem elr ngt. men jaja whatever.

höörs senare


städa?

ahopp då var det redan söndag, det är sjukt vad helgen går fort ;s Tycker att man borde sluta skolan på torsdagen ist & va ledig fre,lör,sön. Låter bättre ju, eller hur? 

Ah idag vaknade jag & hanna vid 10 ovanligt nog ^^ sen drog hon vidare & jag skulle fixa iordning mej och städa mitt rum haha men nej jag orkade inte ens städa mitt rum. JAG HATAR ATT STÄDA!!! så jag ringde min mormor och frågade om hon hade lust att städa de såå aah de kunde hon. vilken tur man har! :D städar typ aldrig mitt rum utan någon gör det åt mig. (a) 


hatar rubriiiiker ;o

Sov ganska länge idag vilket satt dö fint. håller ni inte med? ska strax möta Hanna & frysa ihjäl elr ngt. haha nej men vi får se vad vi hittar på.. för vi gör ju allt mellan himmel och jord typ ;D

Skulle ju egentligen gå på bio ikväll med emmelie men vi tar den imorn ist ^^

nä nu måste ja dra!



chilldagar är nice.

Skolan idag gick väldigt fort faktiskt. Sen träffade jag Nanny en stund :) nu gör ja ingenting för jag orkar verkligen inte.

Igår drog jag ett häng med Jossilove! Var ett tag sen dock, men va gör de? man har alltid kul med henne :)

btw, jossi! du får säga om filmen var bra för ska gå på den imooooooooooooooorn :)


PÖSS

försovit mig?!

Wiihoo tjo på er, här händer det inte så mycket just nu ligger typ i sängen & lyssnar på muuuusik! ;d de är såre ska va. Nä, men idag var ja iskolan & hade tråkiga lektioner as usual. Hände väl inte så mycket när jag kom hem.. somnade som en stock typ & vaknade kl 20 i 9 & trodde att jag hade försovit mig hahaha typiskt mig (a) Så aah lycka till att jag kommer somna sen ;> har iaf sovmorgon imorn som tur är :)

see ya


school

nu är jag klar! så det blir att gå bort mot skolan strax. Händer väl inte så mycket efter skolan ska iaf till ungdomsmottagningen osådär.. sen blir det plugg, kul va? nje not really!

Later!


mooorning!

vaknade precis och ska väl strax gå upp och duscha osådär & ta lite smooothie. mums! blir väl att fixa iordning sig lite oxå såklart! 


Hörs senare!


det är faktiskt sant

Det finns säkert hundratals låtar som väcker än massa minnen!

dåligaste filmen

Har precis kollat på Paranormal activity och den söööög. fattar inte ens varför alla tycker att den är läskig? den var inte ett dugg läskig haha satt typ & garva för mig själv för att den var så dålig xd visst, jag tror på spöken oså eftersom det spökar hos min kusin osv.. men tror inte på demoner direkt.

Aja, idag har jag typ sovit, duschat kolllat filmer osv. så ska väl strax sova antar jag? det blir ju skola för min del. sen är det helg igen vilket sitter fint!

puss

siiick

vaknade vid 5 imorse & mådde skit.. spydde som en gris typ. så har inprincip bara sovit hela dan. så imorn blir det nog chill. på fredag blir det förmodligen skola.

yaaa

Just nu har ja ella & emmelie lirat fifa. alltid kul. ska väl tare lite chill just nu, så hörs antaligen imorn eller någon annan dag.


Trööött!

Skolan började idag. känns lite onödigt faktiskt vi gjorde knappt ingenting idag.. Kom hem ungefär vid 12 tror ja? Drog mej en dusch & fräschade upp mig lite :) de gillas! haha nu känner jag att tröttheten börjar komma.. kanske tar mig en sooovstund? eller kolla klart på OC. : ) sen blir det väl att fixa iordning sig lite & packa väskan!


Hörs senare!


seg dag

Vaknade vid kvart över 12 idag & då käkade jag frulle, sen vart jag trött igen! så somnade om & gick sen upp vid kvart över 3 haha herregud. Annars har det inte hänt så mycket idag faktiskt har kollat på Melrose place & ska kolla klart på säsong 4 på OC snart :) Loooove it

PUSS!

:)

Nyår var väldigt fint. Vi daaaaaansade loss, sjööng som bare den! spelade lite spel hahhah asg. senare mot kvälllen blev det liiiiite brååk. men annars vare fint!

Happy new yeeeeeaar

Säger bara en sak! GOTT NYTT ÅR! wiihuuue. hoppas det blir ett lika fint år som 2009.

btw. skriver nog ett inlägg imorn & berättar lite om kvällen idag.  PUSS & GODNATT !

RSS 2.0