Då var helgen över

I torsdags så började skolan det gick väl ganska bra oså. I helgen var vi på kräftskiva osv trevligt trevligt! ska snart sova för ska upp om nåra timmar, vilket suger :/ tänkte också ladda upp lite bilder senare ifrån kreta, men dom är inte så fina men det får duga :)

puss


Hemma i Sverige..

Då var man hemma i kalla sverige då. Gud vad jag saknar värmen! Gårdagen började med att jag somnade kl 4 på moronen ungefär & gick upp vid 8 käkade frulle, packa det sista & sen gick till stranden osv.. sen ungefär vid halv 4-4 gick vi & duscha för att sen gå ut & käka mat. Efter vi hade käkat mat gick vi på "stan" och köpte det sista vi skulle ha.. sen var det bara att gå tillbaka för att hämta resväskerna & vänta på bussen som kom vid 20.35 (grekisktid) så vi var väl framme på flygplatsen vid halv 10 ungefär och då var det bara att checka in osv för att sen vänta på flyget som skulle gå 23.45 men NEJ det var försenat 1 ½ timme ungefär så vi var i sverige kl 4 på moronen, och så kom vi inte iväg förns halv 6-6 ifrån sthlm & var hemma i Västervik vid 9.. ni skulle bara veta hur trött jag är! har varit vaken mer än ett dygn! mina ögon ser väldigt drogade ut haha xD


skriver lite mera senare eller imorn, för börjar ju skolan imorn.. skitkul elr inte!


  Dock inte så bra bild, yaya whatever


tröttast i stan

Känns lite konstigt att jag är vaken nu men måste fixa det sista osv.. sen om nåra timmar åker vi till Arlanda & det känns bra (: så ni får hare bra för det ska jag.  Pusss


I'm hoooome

Nu är jag hemma, eller ja.. kom ju hem igår men orkade bara inte skriva ^^ Dagarna I norrköping/nyköping har varit super! Dock gick det jätte fort.. vi har bla varit på stan, i trosa haha chillat som bare fan osv. :)
Hemvägen var inte så härligt precis, två ungar som satt & skrek i HELA 2 timmar! trodde nästan att jag skulle dö, man hörde knappt musiken ;s   så kom väl hem ungefär vid kvart över 6 elr ngt.. så då vare bara att packa upp & sen packa igen.. inte klar än dock ;o för imorn bär det av till Arlanda hääärligt!

puss!

Bye!

Idag drar jag och den bästa Josefine till Norrköping/Nyköping & ska ha det bäst, stannar där tills på söndag :)
Sen är jag hemma 2 dar ungefär sen blire Kreta.  Ha det bäääääst!

segis dag

Sitter i soffan & glor på tv, har dock inte gjort så mkt idag... sovit osv.. ja somsagt bara tagit det lungt! Har varit lite dåligt mina ögon svullnade upp o jag frös som bare fan! Jag lovar, det känndes som om det var vinter eller något ute helt sjukt!

Men tänkte berätta lite om vad jag har gjort i helgen.  ja, i fredags kommer ja faktiskt inte ihåg vad jag gjorde..
Lördags var jag med Jossi, vi var ute & sola, bada osv. sen på kvällen blev vi bjudna på två möjligheter utav Koffe som hade fyllt år..
Söndags, sov jag iprincip hela dagen.. haha är man sjuk så är man!   Men nu är det bra mycket bättre iaf ;D

Naeh nu ska ja fortsätta att kolla på tv & ta det lungt.


HOOOT

VARMT idag med! Har solat som bare den.. aja tänkte ladda upp lite bilder sen igår. Så ni kan ju njuta av bilder nu, haha














Kommer mer bilder senare!

Härlig dag!

Kom precis ut ur duschen, skönt vare kan jag lova! aja, iaf.. idag har jag vatt med jossi, vi har vart på stan,badat, fotat osv :) alltid lika fint! Bilder kommer senare när jag har fått bilderna. 

Nu funderar jag på om jag ska sova eller om jag ska sitta här eller kolla på film som vanligt.. hah men det är myys!

:)

Fint väder idag med! wiiihuue i like.  Snart kommer Jossi hit oså...hääärligt ;D


Fin dag

As varmt har det varit idag, o de gillas starkt!  Inte hänt så mycket idag faktiskt.. Farmor & Farfar kom hit och fikade & lite sånt, så där satt jag och var social :) Sen efter det gick jag in och duschade oh fixade mej för att dra ut.

Nu ikväll drog jag och mamma till affären, men innan det så hade de hänt en rolig sak :) haha Helene hade fått punka på bilen så vi fick fixa det osv.. haha stackare då. Blev lite filmtajm oxå eftersom mamma ville tydligen se Wallander - Kuriren.. ja hon är lite efterbliven av sig & inte har sett den. Aja, tror ni att vi såg klart den eller!? NEJ! hon somnade såklart knappt innan vi hade hunnit se 10 minuter, haha lyckat!  Så nu händer det inte så mycket för min del, funderar på om jag ska kolla på en film istället.. haha jo jag vet att jag är en STOR filmnörd!


   Foto: Jag


fjärdeaugusti

Idag har det inte hänt så mkt faktiskt. Har typ sovit bort hela dagen.. smart där! Nej men det är skönt att kunna sova ut tycker jag. Sen var det bara att käka mat & duscha olite för att sen dra & va barnvakt. Det gick brabra.

Nu har jag precis kommit ut ur duschen IGEN! haha, men det är sköööönt :) Så nu blire väll att kolla film & sen händer det nog att jag kommer sitta här och nörda lite som vanligt om nätterna.. tror nog att jag måste vrida tillbaka dygnet snart inför skolan, eller föresten så gör jag nog det när jag är på kreta! Där kan man ju inte sova bort hela dagarna?! Nej verkligen inte!


  Foto: Jag


Photo




                                                                                 Bilderna är tagna av jossi!
      


    


Sammanfattning

Jag känner att dagarna flyter på som de aldrig har gjort föurt, känns bra tycker jag! 
Har varit ganska seg på att uppdatera mig här förut men nu har jag ju börjat på nytt, så ska försöka sammanfatta vad jag har gjort under sommaren änsålänge

well well, here we go!   Jag har slutat 9.an, känns väldigt bra! snart börjar resan mot gymnasiet, sen efter det har jag verkligen bestämt mig att jag ska ta mej en tripp till usa i 2 år och jobba... längtar redan!

sen har jag jobbat som bare den! känns väldigt skönt ska ja säga.. men ibland saknar man det, för man hade alltid något att göra om dagarna även fast man kände " kan jag inte sluta nu, så jag kan få mitt fina sommarlov snart?" men det var ju bara att tänka positivt som vanligt.. pengar som pengar lixom.

Jag har varit ute mycket med fint folk också! Fotat med underbara Josefine. badat, solat, bokat resa till kreta :) underbart!  Dit jag åker den 18 Augusti med Emmelie & Mamma. Vi ska bo i Platanias (Chaniakusten) Sen ska vi även dra oss en tripp till fina Elafonissi och bada i det uderbara vattnet... åka massa jetski, parasaling osv.. haha får berätta mera sen när jag kommer hem! Varit på gröna lund och shoppat massor i underbara sthlm! fast tyckte ju inte om Gröna lund kan jag erkänna.. det var alldeles för litet! Nej aldrig mer.. i fortsättningen blir det Liseberg som är bra mycket större och dessutom ROLIGARE

Har gjort massor med mer, men som jag bara inte kommer på just nu.. haha är lite senil av mej ibland faktiskt.

Har också gjort litet annat, som vi inte ska ta upp :)

Puss!


RSS 2.0