HELG!

Heelg, det säger väl allt! eller? iveckan har jag inte kunnat upptadera mig så mycket eftersom jag har varit sjuk & när jag är sjuk så sover ja typ bara.. eller ah det beror på vad för sjuk ja är. Men whatever.

Idag är det Iaf fredag, och imorse åkte jag till Mejeriet för att ha dans vilket är sjukt kul! Just nu gör vi egna danser, men den gruppen jag är i började typ idag eftersom vi inte hade ngn skiva innan, men vi har kommit ganska långt iaf, haha vi har en sjukt muppig låt! men de ska nog gå.

Vid kl halv 7 kommer Ella & vi ska käka lite mat, hoppas klockan går fort nuu för ja är sjukt hungrig ;o Sen vet jag inte vad som händer. Vad händer hos er?


Cya

träna

Tja, Jo det var ju ett tag sen jag skrev här.. men ärligt så hade jag nästan glömt bort att jag hade en blogg överhuvudtaget! ;s lite wierd kanske, men har varit upptagen varje dag efter skolan så aah..

Ska snart åka iväg och träna lite, även fast jag har spräng huvudvärk ;o men vi hörs senare kanske! OCH jag ska försöka uppdatera mig lite oftare och bättre, men jag lovar inget!

later


RSS 2.0