Molnig dag.

Molnigt på himlen idag, fyfan vad suurt ;o. Vaknade precis och gör ingenting faktiskt.. ska kolla lite saker först innan jag går upp och fixar iordning mig för sen vid 5 ska jag på ett möte och då måste jag vara förberdd så ingenting blir fel vilket är väldigt viktigt i den här situationen.

Senare ikväll ska jag träffa Ella & vad vi hittar på det vet jag inte än.

Ajuste, slänger upp lite bilder senare ikväll eller imorn som jossi har tagit!


sommar

Jag vet att jag är en dålig bloggare och det finns inga ursäkter på det! men nu är det iaf sommarlov vilket är feettt skönt & ja ska bara njuta utav det.

I fredags på midsommar var jag och mange på liseberg och hade det sjukt nice.
& idag vid kl halv 9 så var jag på vårdcentralen och lämnade blodprov och lite annat för att kolla om jag är allergisk mot något. senare vid 12 mötte jag upp Ella & drog ett käk och en glass i hamnen vilket satt mycket fint i magen. Råkade visst somna när jag kom hem och sov till 4 nu när det är så fint väder, gud vad jag hatar mig själv :o

Snart kommer plutten & sen ska vi iväg :) PUSS

RSS 2.0