on my way to norway.

Hej på er!  Just nu sitter jag i bilen påväg till Norge. Är utanför Göteborg nu så har ungefär halva vägen kvar :)! jag är verkligen dööö trött. gick & la mig vid 1 inatt och gick upp vid 4 och fixade till allt annat. Nu har jag pluggat lite grann.. skickade in ett arbete iaf (y)  Tur att man har en data med sig.. haha eller jag har 2 med mig ;s Känner mig som en nörd. men ska man plugga så ska man.. Skriver nog ett inlägg lite senare.

Puss!

   så här kul har jag!

CHILL?!

Puh, nu är skolan äntligen över! Har precis gjort ett dataprov i Excel vilkeet var lätt fast även lite krångligt, men det gick! Nu ligger ja i sängen och vilar lite ska väl strax käka kycklingsallad mums. Sen ska ja försöka läsa en bok och skriva bokrecension på den. Eller har iofs 2 böcker som ja ska läsa.. usch gillar't verkligen inte.. btw. Orientering gick super även fast jag kom försent 10 min som vanligt (a)

Senare runt 7 kommer babe & vi ska väl antagligen ut & glida lite longboard! wihou. ni borde testa för det är sjukt kul.

nej, nu ska ja kolla runt lite på internet och sen ta tag i mitt skolarbete! Btw, Gjorde föresten klart
3 arbeten igår eller okej, jag gjorde 2 & min pojkvän gjorde 1 åt mig, haha gud va lat ja är. PUSS <3

Tisdag

Hellu :) Hade sovmorgon igår vilket var sjukt härligt! slutade runt kvart i 2 så började plugga eftersom jag ligger lite efter med ca 100 arbeten p.g.a mina lärare! ÅÅH blir så jävla irriterad på dom.
menmen snart ska ja ner till  VO och orientera, men har jätte ont i magen så får väl se hur det går. 

Måste även städa rummet för det ser ut som jag vet inte vad haha men det blir förmodligen på onsdag eller torsdag. Men måste ruusa! vi hörs  sen puss!


En liten uppdatering.

Tja! i söndags träffade jag jossi en stund & vi lirade skipbo vilket var sjuuuuukt kul, så var tvungen att köpa ett haah, men iaf så vann hon över mig 2 gånger höhö :D! Igår gjorde jag inte så mycket träffade min boyfriend och senare gick vi bort till Ella ett tag & sen gled vi lite longboard ;p

Idag händer det inte så värst mycket, ska snart till skolan om 30 min och ha svenska & senare datakunskap, mindre kul. Sen blir det hem & städa mitt rum och lite sånt.


påsklov!

Nu är de ju som sagt påsklov! Fast redan halva lovet har gått & jag har sovit hemma 1 gång sen i torsdags, det här är 2a gången, så jag har knappt hunnit sitta vid ngn data & blogga som jag lovade, sorry för de!

Just nu ligger jag i sängen och lyssnar lite på owl city! Gillar verkligen dom..man blir liksom glad utav deras låtar på något sätt :)!  Mina favoriter just nu är fireflies, Air Traffic, Fuzzy blue lights, The technicolor phase & Vanilla twilight.
Och lite mer finns det också! Vad tycker ni om Owl City? Gillar ni dom?

Idag hade jag tänkt att fixa iordning lite i mitt rum om jag nu orkar göra det.. det får vi se. Sen måste jag plugga lite, har lite att göra klart så passar på att göra klart det mesta på lovet så att jag inte har så mycket att göra innan skolan slutar.

Wiihoooue! det är bara 10 veckor kvar i skolan. Hoppas verkligen att det går fort nu, för nu är jag extremt skoltrött!  Och om 3 veckor åker jag till norge över helgen för min bror fyller år! Det blir säker dö fint :)

Men nu tänkte jag dra mig & fixa iordning mig lite och allt det där nivet. Men vi hörs snart hoppas jag!

Later!




RSS 2.0