bak på g!

Bion igår var bra faktiskt. Men dom andra två är mycket bättre! Gud vad jag beundrar Noomi Rapace. Hon spelar rollen sjukt bra!

Jo, idag ska jag elr ja...snart ska jag till Ella och baka lite pepparkakor! Slänga lite mjöl på varandra nivet. haha! Nej skoja bara ;). Såå vi hörs väl sen kanske (om jag nu överlever mjölkriget, vem vet?!)

Later

ohye

Wiiihue, jag är frisk nu! efter den dära sprutan :(. Iaf, idag har jag inte gjort så mycket bara vilat oså. Lika bra. Sen vid 9 ska jag på bio. Luftslottet som sprängdes jag tror faktiskt den kommer vara jäkligt bra!

Nej, back to the other stuff! Cyyyyya

sjukis

Är dö sjuk idag. Eller ja, blev det inatt.. frös som jag vet inte vad, fast jag var dö varm? ja ni vet. idag har jag väl bara sovit och kollat på tv, kul? nej. Skulle va med jossi imorn, men kan ju inte det ://
haha, min mamma väckte tydligen mej, & sa att jag vakna fast jag inte ens har ngt minne utav det?! kanske har börjat tappa minnet? hah nej, tror nog inte de va.

Twilight - new moon

Laddade ner twilight the new moon. så kollar på den :) ganska bra kvalitet för att ladda ner den nu^^ den är iaf bra änsålänge.

vaccination

Vaccinerade mig för 40 min sen typ. Känner redan att jag börjar få ont i huvudet :/ inte så kul direkt..
hoppas att jag blir bättre till fredag iaf! För då ska ja och jossi fota :) looovie♥


some pictures

 seriös? haha nej.

  nu ska jag sova i min underbara säng! Notera att jag gillar kuddar! ♥

   ljus är mys.

was that a star

Igår vart det ingen skola för min del. Stannde hemma för jag hade feber.. likaså idag! Men ska iaf till skolan imorn.. fick ett sms av skolan där det stog att jag började 10.35 :) gutttt!
nu ska jag nog plocka undan lite i mitt ruuum (om det nu händer).


peace out


It is..

Morning. Vaknade precis & jag är fortfarande trött ahah, men hoppas att der går över sen. :)) Strax är duschen ledig då ska jag hoppa in där & sen dra åå käka lite frulle. sen blire ikea & sen vet jag itne vad som händer.


later

sthlm

Nu är jag i sthlm. Sitter på hotellrummet :) Idag har jag varit väldigt trött & så har vi gått som bara den så är helt död nu haha. Just nu sitter jag och nördar den här låten! sjuuuukt bra


I'm happpy

Weey, min data funkar nu! Allt verkar gå bra idag. Ska strax möta Nanny. Sen vid 10 blire fest till 2 nångång. Vid 6 åker jag till sthlm över helgen. VI HÖRS I STHILM!

Nej, nu ger jag upp!

Fyfan, min data har typ krachat eller något.. den bara lägger av efter ett tag?! Helt sick. Allting går åt helvete för mig. Hoppas bara att det blir en bra kväll imorn iaf! För då blir det gymnasiefest.

Men förvänta er ingen uppdatering utav mig på ett tag.. eller kanske snor någon annas data här hemma.

you don't know

ÅÅÅÅH, jag ger upp! För det första regnar det & för det andra gick min cykelnyckel sönder mittitur, så jag fick gå hem med den! fyfan ingen bra dag asså ;o
Men träffade Jossi iaf :) Ngt bra iaf!

Ni ska höra nu, regnet slår snart igenom fönster. så MYCKET rengar det! helt sick.

so ture...

It’s like forgetting the words to your favorite song. så sant så.


vill inte vara med längre.

Muusic in my ♥

Jag ÄLSKAR musik! det går inte en dag utan att jag lyssnar på musik.

Idag var jag väldigt trött kan man säga. Har inte sovit ordentligt på 2 dagar nu, så vet inte hur de här ska gå..?
Skolan var ju inte speciellt lyckad idag heller. Lärarna kan inte förklara saker, klagomål på 1 lärare.. hela klassen har klagat & vill absolut inte ha den läraren i det ämnet! För hon kan inte prata svenska och förklara som en kratta?! Don't  understand that at all

Kollade på Andra Avenyn när ja kom hem iaf. Något BRA som har hänt idag iaf! Vädret suger ju också, men det kanske ni redan visste?!


VI HÖRS


jag är döv?..

Mitt hår har blivit låååångt! haha okej inte så långt men de tycker jag :)

Idag har jag varit barnvakt & lekt med lego, de ni! Sen övningskörde jag med Mamma & Pappa.. de gick bra höhö
Sen träffade jag Ella & vi drog upp till kvantum och handlade mat osv! Sen kollade vi på pippi :D haha fan va grym hon är! Drog väl hem vid 8 ungefär för hon skulle dra ut på krogen.. hah kommer ju inte in där än va ; )
Sen vid 9 kom Hanna hit & jag hade världens högsta musik på så aah jag hörde inte när hon knackade på dörren.. haha. Jag som sa:

- Du kan öppna dörren när du kommer!

- Är själv hemma.

hha så efter ett tag hör jag stenar på fönsterutan & jag fattade ingenting först ?!
& nu sitter vi här & ugglar framför datan, brukar ni också göra det en lördagkväll? haha brukar jag ibland :)

LATER 


Har precis gjort en..

..Ansiktsmask! Kände att jag behövde göra det nu! Ska börja att göra de 1 gång i veckan nu :)).
Japp idag så har ja vart i skolan, övningskört, vart med Nanny & sen vid 7 nångång kom nåra till Nanny och då cyklade vi bortåt mot sporthallen där det var nattinnefotboll :) Alltid kul att kolla på. men vi drog hem vid kvart i 10 ungefär.

Vad händer nu? Jo jag ska nog ta och dricka upp min cola tror jag! haha är så himla seg på att dricka upp den när jag sitter här ;D sen blir de väl att sova, ska upp tidigt imorn och vara barnvakt!



Music

 Sjuukt fin låt!

happysmile

 Ja, bilden säger väl allt? Mina dagar består nästan bara av att skratta & ha kul!


Just nu har jag inget för mig, ligger i sängen och lyssnar på musik bara. 

chilldag

började 9.20 idag & då hade jag psykologi! det är faktiskt intressant :) Sen vare idrott, osv.. vid 3 ungefär hade vi prov på naturkunskapen, så de gick hyffsat bra iaf känns det som! det var bara 3 frågor jag inte svarade på.

Nu sitter jag i soffan igen haha.. kollar på Brooke knows best på MTV. så idag blir det en chill dag, ska ut och övningsköra lite senare när mamma kommer hem.


later


Plugggg

Kom precis hem från Nanny! vi har pluggat lite & så kollade vi på Andra Avenyn :)) så nu ska jag nog sova tror jag, är lite trött.. så ha det bra. hörs

rain

Jag dränks utav regnet där ute! Aja, idag har jag varit iskolan & drygat lite, sen efter skolan drog jag och var barnvakt hah alltid lika kul! dom är hur härliga somhelst! Ska strax käka lite & sen dra till Nanny för att plugga naturkunskap!

Monday

Sitter framför tv;n just nu & kollar på Fotbolls galan! Ska snart dra mej upp till mitt rum och kolla igenom naturkunskapen igen. Blir att plugga mera imorgon med Nanny ;D

Idag stog det på schemat att det var sovmorgon & de gillas! Iofs så har jag det varje måndag :) började 10.25 med naturkunskap direkt och sen massa andra lektioner & slutade vid 4. Efter skolan mötte jag upp jossi & vi drog ett varv på stan, tog en glass på donken, gutt!
Drog och tränade lite senare & där träffade jag Nanny & Fredrik. Så nu är jag helt slut, haha.



vilken dag!

Har stått i den längsta kön ever idag! har aldrig i hela mitt liv stått i sån lång kö på ullared, elr ja.. jag har ALDRIG stått i kön för att gå in. Den var 5 km lång typ elr ngt.. Den började vid parkeringen  och slingrade sig förbi massa konstiga vägar osv... Sjuuuukt mycket folk var det också, aldrig vart med om de heller.. men dom sa att de va för att massor hade kollat på "Ullareds grejen på tv" hah men kul vare iaf.
Hittade lite kläder & ansiktsgrejer och sånt där ni vet!

Innan vi skulle hem så käkade vi på burger king/asiatisk nånting... vi ååt asiatiskt!  hahha det fanns sånna hära tavlor med "roliga" texter osv på.. sånt som finns i tidingen längst bak.

här är en av dom! :)

- Varför måste vi alltid gå till burger king?    (Första mannen)
- Vad är det som gör deras burgare så speciella? (Första mannen)

-Tja, till att börja med så är de grillade! (Andra mannen)


haha tyckte de va lite halvkul när ja läste det! men har ju lite torr humor så :)

Nepp ska nog ta & sova om en stund för är riktigt trött!

 


hallå där!

Vaknade för 1 timma sen ungefär, har precis duschat & fixat mej lite. Åker snart till ullared så hare så bra, hörs kanske när ja kommer hem.

6 november

Nu äre dags att sova! Ska ju upp om 4 timmar, så aah. hörs kanske om 4 timmar!

Pictures

   och nej, bilden är inte redigerad.. mina ögon blir så blåa med kameran.

  

Ja, där har ni nåra bilder, kommer lite andra senare!

Hemma ifrån träningen!

Boxade idag! fyfan va jobbigt det var, tog ut all min ilska och nu är jag helt död. har käkat en banan som är bra att göra efter träningen ;d ska ta mig en låååång dusch nu och sen plugga lite mer.. hörs senare kanske!


Nu blire träning!

Pluggade precis klart engelskan och ska nu dra mig och vila sen om en timma drar jag till träningen. hörs senare

Snooow

Det började snööööa idag ;s fast det har bara snöat lite men ändå. Skolan har varit as seg idag, känndes som en evighet innan vi slutade. Efter skolan kom Jossi hit och vi låg typ och halvsov isängen elr ngt.. Finns ju verkligen inget att göra om dagarna känns det som, iaf inte i de här vädret..! Men vi drog ut en sväng i det kalla vädret och frös ihjäl! men överlevde som tur va.

Nu har jag pluggat lite grann & ska snart sova så ja orkar upp imorn :)) Är ju inte direkt en morgonmänniska!


im back after a loooong time!

Jag har inte haft tid att blogga! Jag har haft APU i 4 veckor nu så slutade för 2 veckor sen. Och sen så vaare ju det efterlängtade höstlovet där emellan oxå :)

Det jag har gjort dom senaste 5 veckorna är gå upp tidigt & jobba sluta sent osv.. sen har jag varit i underbara sthlm med Hanna. Shoppat oså, hittade dock inte så värst mycket men sånt är livet.. Jag som ÄLSKAR att shoppa ju! Pluggat har jag gjort en heeeel del, trodde jag skulle dö där ett tag, men ja överlevde som tur va ;d.
Haha. har faktiskt saknat skolan lite ovanligt för att va mej, men ärligt så går ja hellre i skolan än att vara på en tråkig APU ? Iofs så har jag ju själv valt linjen men whatever, vill ha räddningstjänst ist :)) Sen var jag på trafikskolan osv.. ska ju snart börja övningsköra! Ja, det där var väl inte allt jag har gjort precis, har gjort mycket mer oxå.

Men nu blire nog att lägga ifrån mej datan och sova.. för imorn blire skola. Ska börja med psykologin imorn och jag undrar hur det ska gå.. haha.

Pöss!

Btw, kommer nog in några nya bilder som jossi fotade för ett tag sen!


RSS 2.0