VET NI VAD?..

Det är 5 + grader ute, wiiihuuuue & det innebär att snön smälter lite :) YES äntligen! men skulle inte förvåna mig om det blir minus imorn =/
menmen.. vi har ju sportlov nu, fick det i torsdags förra veckan. fintfint! jag har hunnit med att åka till linköping, gått på stan, hängt med lite olika folk, käkat med en fin vän & varit på massage & massa annat! 
 
Synd att lovet är slut snart, MEN en fin vän kommer snart hem NEGER! :D de ni. höhö lovar att hon kommer säga "nej, jag är inte alls brun" haha, det brukar du säga jossssssi :D fast du är brun som en pepparkaka om inte väärre (a)

Nä, men nu ska jag kila & fixa lite grejor höh. men vi hööörs PUSS

ÄNTLIGEN FREDAG!

okey, jag har kommit fram till att jag är sjuuukt dålig på att uppdatera mig här, vilket ni får stå ut med :)

Iveckan har jag varit så jävla sjuk så det finns inte.. men i torsdags blev det skolan igen & träffade även min bebis som snart åker till Karibien! sjukt härligt ju? och jag är absolut inte alls avundsjuk, inte alls! :)  yey, skolan består mest utav en massa samtal & skratt. asså den där telefonen gör våra dagar iskolan. Många soom hör oss måste tro att vi är dummaihuvvet elr ngt?! Buuuuuut we don't care (:


Idag är det..

..1 Februari! sköntskönt att det snart är påväg till min favoritmånad vilket råkar vara Maj. Jag älskar maj bara för att det är då det är som skönast & varmast (nästan) men juni,juli regnar det nästa hela tiden vilket suger rätt hårt.

yeye, men ikväll blir det att åka och kolla på innebandy med ella :) så vi hörs när jag kommer hem!



pictures

 

 

  

 


Yes, det var fina dagar det där. finns mer som kommer senare :)


RSS 2.0