pirates of the caribbean at world´s end

Nu ligger jag här i sängen klar för att sova lite. Kollade på pirates of the caribbean at world´s end men orkade inte se klart hela filmen, så nu måste ladda upp inför imorgon då jag ska träffa världens underbaraste vän Josefine! :D

Så hade gött alla fina människor så hörs vi!

Sjukling

Kunde knappt prata imorse min röst bara försvann.. hemskt :( Men jag har iaf min plutt till hund som ligger här bredvid mig och snarkar.

Idag skulle jag egentligen träffa Nanny nere på stan men det vart inget utan hon kommer hit ist så vi får se vad vi hittar på :) Jag har egentligen ingenting att skriva om nu så vi hörs senare.
Bill!

sex and the city 2!

Jag och älskling har precis kollat klart på sex and the city 2. Älskar verkligen dom filmerna! Nu är jag iaf jätte trött och har sjukt ont i halsen så jag tror jag dör. Hoppas jag överlever denna vinter?

Just nu..

sitter jag och väntar på att Emmelie ska komma fram med bussen.

Bjuder på en sommarbild så länge!
Och ja, värmen skulle ju inte sitta fel just nu!!

Nya istiden?

Kallt kallt och åter igen KALLT! Är vi påväg till en ny vintertid eller?
Och jag tänkte bara berätta att jag inte är sådär värst bra på att blogga ber om ursäkt för det, jag ska försöka bli lite bättre på det, måste bara finna motivationen till det!

RSS 2.0