hähä

joo, jag har ju fått lite skäll utav en fin vän att jag inte bloggar så mkt (a) haha! Puss på dig med♥
visst va ja duktig nu Joseeeefine?! :D thaha


gloria - sjukt fin låt.

Låten finns längst ner


Alla de murar jag byggt, baby nu rasar de ner.
De stod nte ens för en match, ingen hörde deras fall
och jag släpper in dig nu
för alla tvivel slutar nu när jag står i ljuset från din gloria

jag vet vem min ängel är
det är som jag har vaknat, varje lag jag  har försakat
det är en risk som jag tar ja, jag kommer aldrig sluta nej
för var jag än vänder mig nu står jag alltid i din famn

baby jag kan se din gloria
släpper aldrig mer din hand, jag ser den när jag ser på dig
allt du någonsin sagt och gjort
och jag känner av din gloria
berätta när vi...

Jag kan se din gloria, gloria, ser din gloria, gloria, ser din gloria, gloria, din gloria, gloria

de är som solen bränner in, rakt in i mitt mörka rum
jag vill ha dig innan jag går
ge mig nu så jag kan bli lugn, jag skulle aldrig ramla ner
men det här är inte ens att ramla
gravitiationen har glömt mig och jag kommer aldrig mer att landa
det är som jag har vaknat, varje lag jag har försakat


det är en risk jag tar ja, kommer aldrig sluta nej
för var jag än vänder mig nu är jag alltid i din famn

baby jag kan se din gloria
släpper aldrig mer din hand, jag ser den  när jag ser på dig
att du någonsin sagt och gjort
och jag känner av din gloria
berätta när vi..

jag kan se din gloria, gloria, ser din gloria, gloria, ser din gloria, gloria, din gloria, gloria

åh var jag än vänder mig nu är jag alltid i din famn
baby jag kan se din gloria
jag släpper aldrig mer din hand, jag ser den när jag ser på dig
att du någonsin sagt och gjort
och jag känner av din gloria
berätta när vi..

jag kan se din gloria, gloria, ser din gloria, gloria, ser din gloria,gloria,din gloria, gloria
jag kan se din gloria, gloria, ser din gloria, gloria, ser din gloria, gloria din glora, gloria


tennis lir på g

Tjo, gårdagen var mycket trevlig! Sov ganska länge idag som vanligt. haha men vadå, det är skönt? Om 45 min kommer hanna & hämtar mig, så ska vi bort moot tennishallen & lira lite tennis (Y) thöhö hare bra.

heeeeeeelg

WIIIHUUUE HELG NUVA!

Har precis duschat lite & fixat iordningn mej. Ska ju till min kusin Ellinor som har fyllt 30! Grattis. Så ska väl åka om 45 min ungefär.

Idag mötte jag upp Hanna på hennes skola & vi gick bort till tennishallen & kirrade lite grejer. Så imorn blire att lira mellan 5-7 ist för det var upptaget när vi skulle lira men men. Just nu ligger hon i min säng och halvsover haha :)

skriver kanske ett inlägg senare när jag har kommit hem. puss

Wooork

De har faktistk vart snöstrom idag kan man säga. Har inte vart med om så mycket snö innan jul eller efter jul på jaa jag vet inte hur många år! Jaja iaf, idag vart det skola för min del, helt ok faktiskt.

Nanny smsade mig om jag skulle hänga med och jobba idag, självklart skulle ja de! Måste ju komma in i rutinerna annars kommer jag  ju inte någon vart, eller hur? Det gick väl sisodär bättre än i går iaf. :) Sista halvtimmen satte jag på mig hörlurar som är "kopplade" till Nanny, och satt & lyssnade på henne.. då förstår man lite mera vad det är man ska säga & hur man ska göra det bra.

Imorn blir det skola som vanligt & jag slutar vid halv 12. Jo föresten fick reda på idag att vi började en fredag efter jullovet. haha lite onööööödigt eller? Iaf för mig som går till halv 12. Men tillbaka där jag började.. efter jag ahr slutat skolan, ska jag bort till Hannas skola & vänta på henne en liten stund. Sen bort mot tennishallen för att boka en tid på lördagkvällen tfrån 9-11 :) fett kul faktiskt & lira lite tennis, jag är sjuukt pepp på de!

Nje om jag skulle ta och sova? Hare bra. PUSS


Det snöar förfullt!

Aaae vare snöar nu då! Det ar snöat sen kl 12 idag :o helt sjukt! Jaja, mysigt med snö kan det vara men inte när man är ute direkt? nej tack säger jag till det :)

Idag blev det skola, gick hem vid 12 elr va klockan nu var, eftersom jag mådde inte alls bra.. men är lite bättre nu iaf, även fast jag har överskottsenergi. Ska väl strax försöka sova osådär. Imorn är det faktiskt en skapligt seg dag! Hatar tisdagar & onsdagar.. dom är så tråkiga. Skönt att veta att det är lov på tisdag iaf. Fast jag fattar inte varför vi inte slutar på fredag ist för tisdag?! blööh orkar inte.. Oså börjar vi ju på en torsdag & de är väl onödigt eller? jag går ju knappt i skolan på torsdagar & på fredagar. slutar ju ändå jättetidigt dom dagarna.. men jaja.

Näj, du ska ja soova.

Sweet Dreams

(:

Idag blev det skola som vanligt & jag började halv 11 så de satt fint. Vid 5 drog jag till ett möte & var där till 9 ungefär.. ska dit på onsdag igen & då börjar jag jobba =D kul att veta att man kommer tjäna lite extra pengar iaf!
Nu blire nog att tare chill osv.

Later


Lucia

Halloooj här sitter jag och muppar mig som vanligt hähä. Nej men, igår käkade jag ute på stan med Emmelie & Ella & vi käkde på Gusto vilket satt fint i magen. Senare på kvällen drog vi hem till mig och runt 6 åkte vi till Isaks nya lägenhet & kollade lite.  aah orkar inte säga allt :)

Sov ut idag med vilket verkligen behövs när man går iskolan! sen har det inte hänt så mycket mer, ska snart träffa Hanna & så skulle vi hänga med till simhallen för att kolla på Lucia. Drar väl runt 7 elr ngt :)


PUSS

LÖRDAG

Morning! Vaknade för en stund sen.. Fan va skönt att sova ut asså :) Ska strax hoppa in i duuschen & fixa mej, jag allt de där nivet.

Idag blire att träffa Ella & Emmelie sådär :)

GAAH det snöade igår! Jag som inte gillar snö :( kallt & blää. Men nu äre borta!:D Nä, men ska dra nuu.


later

freeeedaaaagsskrattttttt

Älskade Mathilda ligger här i min säng o leker med min mobil. Vi garvar sönder oss, allt är som vanligt asså :) Om ni inte visste så brukar jag mata bananer och Mathilda skulle vilja va en apa! Det ni. Nu garvar hon igen, jag behöver ta hand om henne alltså, gulli vän jag har. Puuuuuuss från mej vaaaa.


Ändrade planer!

Julia ringde & sa att hon var sjuk idag så då blev det inget möte, det blir på måndag ist :)

Nu funderar jag starkt på att sova faktiskt vilket är väldigt tidigt för mig (a) men men, om jag ska komma upp imorn så måste jag, eller hur? I vanliga fall går jag och lägger mig vid 12 när det är skola.. lite sent ibland kanske eftersom jag inte är en morgonmänniska direkt... haha

Imorn blire skola till halv 1 tror jag för vi ska kolla på lucia men om man inte måste följa med slutar jag vid halv 12 som jag gör i vanliga fall (y) SKÖNT! & sen blire fototajm med min väään Josefine. Vääldigt länge sen!

PUSS

Möte

Imorse när jag vaknade & skulle äta frukost mådde jag inte speciellt bra, kändes nästan som om jag skulle spy.. så jag slutade äta min gröt och gick upp & fixade mig ist. Gick över sen som tur va (y) Har precis varit på stan & sen drog jag och handlade med mamma. Så om en halvtimma blir de väl mat & sen vid 5 ska jag på möte till 9 & på måndag börjar jag JOBBA! äntligen ska ja tjäna lite mer pengar.

Later


my weekend

Hallå där, det var ett tag sen! Har pluggat de senaste dagarna haha ja okej. söndag ttill nu.

Japp ihelgen hände de inte så mycket faktiskt. I fredags kommer jag ej ihåg vad ja gjorde!? I lördags åkte jag till Ella en stund och bakade lussebullar MUMS!  Sen på kvällen var de fest här.. så vid halv 8 ungefär drog jag till Emmelie & lite. drog väl hem vid 12 ungefär, sen blev de filmtajm, somnade vid 3 halv 4 elr ngt :) I söndags träffade jag Hanna (vilket också var länge sen) vi chillade lite & drog upp till kvantum för vi var så himla sugna på julmust. Fyfan va GOTT DE ÄR!


sk väl plugga lite mera sen. ha't bra!

Norrköping

Idag har ja (1:orna & 2:orna) varit i Norrköping. Kollade på ngn teater som inte var bra hah. Kom hem vid 11 ungefäär så imorn börjar vi 12.45 ;D sitter inte fel direkt va? Nä, bedtime!


RSS 2.0