Torsdag

Snart börjar jag undra om det blir höst närsom helst? inte varmt nånstanns.;s men ett + till mig att de är dåligt väder för då behöver man inte ha så dåligt samvete att man sitter och pluggar varenda dag. usch va tråkigt de är. pluggar varenda dag! inte alls kul men det är lätt värt det!

Ikväll blir det lite plugg trots allt & sen ska ja bort till ella en stund. och imorn är det FREDAG! ;D wihooou ännu 1 vecka borta och nu är det bara 3 veckor kvar. fyfan va ja längtar!

På lördag ska ja hjälpa Jossi för hon ska fota nåra som ska gå balen och ja ska hålla i reflexskärmen, det blir säkert skit bra ;). Senare runt 3 halv 4 ska ja iväg till Gamleby för min lilla kusin fyller år höhö. Söndag händer det inte så värst mycket.. ska typ plugga då, och även fre,lör. Kul liv? Nejnej inte just nu direkt..


Underbart!

Det är 30 grader ute och jag mår toppen! :) Danslektionen blev inställd idag för att det var bara jag där.. varför det bara var jag där är för att vi inte har haft dans på 3veckor så alla hade väl glömt bort. nåja.. så det var bara att dra sig hemmåt & städa rummet. Yes, nu har jag det borta skönt de.

Ska snart dra mig mot skolan.. & sen rida med underbara Josefine! :) puss på dig bruden <3!  

riiiiida

oj, det var lite länge sen jag skrev här.. förlåt! Har haft lite mycket i skolan nu så jag har pluggat på som bare den. Men snart är det slut tack o lov! Men iaf.
I Söndags fotade jag med min underbara vän Josefine. Alltid lika kul & väldigt länge sen, men det funkar ju alltid plutten :)! Imåndags följde jag med jossi ut för att rida. Gud vad kul det var, tror inte jag har garvat så mycket på dö länge :D! Ska även rida idag. Grymt kul!

Ska snart fixa iordning mig lite för att bege mig mot den grymt tråkiga skolan. Inte alls kul. Men sen i eftermiddag blir det iaf döskoj!.


 

RSS 2.0