Nattplugg var det här.

Idag klockan 6 så steg jag upp ur sängen & följde med min plutt ut och gick med Bill en sväng. Sen runt kvart i 7 åkte jag mamma, Ella & Agneta till simhallen och simmade i en halv timme!
Måste bara säga att jag har hunnit med så himla mycket denna dag! Helt underbart måste jag säga. Solen har även varit uppe idag & det har varit ca 6 grader här! MEGA skönt. Jag får en sådan energi när solen kommer upp, himla skön feeling!

Har även pratat i telefonen idag med mina lärare ifrån korr. Först vid 10 pratade jag med min mattelärare i ca 1 timme & även min religionlärare i ca 40 minuter, så nu vet jag lite mer hur jag ska göra i religionen & fick en massa tips, så måste säga att det var himla bra.

Nu ska jag snart åka till affären och handla lite smått & gott, sen äta lite käk & sen sätta mig med mitt plugg en stund för har helt seriöst inte orkat göra det idag för jag har inte varit ledig en HEL dag, så det behööövs! Nattplugg får det bli ist, men det funkar hoppas jag haha.. För imorgon ska jag förmodligen träffa Josefine, skulle vi det föresten? :)


Ha en as bra dag idag!

Kommentarer
Postat av: Josefine

aaaa imorn ska du träffa mej, mohhaa :D och jag har inte pluggat ett skit idag, fan vad bra det går för mej :( duktig du är vännen, hihi! men ska vi hörs imorn när vi vaknat? :D puuuss bästa <3

2011-02-02 @ 18:29:56
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0