Fredagsmyyys

Kom igång med mitt plugg lite senare, med en massa hjäälp :) Men först när pluttisen kom hem åkte vi hem till mig och käkade lite mat, åkte ner till stan och handlade ett presentkort till mormor för hon har fyllt år så vi ska fira henne imorgon runt kl 4. sen hyrde vi filmer & denna gång vart det Johan Falk filmerna för han är tydligen inte sätt dem?! De måste man ju ha sätt! haha. Men det vart iaf ett bra slut påå dagen greaat.

Men ska nog hoppa ner i sängen & sova sött för imorgon ska jag upp hyffsat tidigt och bege mig till Norrköping!

GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Josefine

sv: haha ja fyfan, den verkar ju typ as svår, kan ju säga att ja inte längtar efter den kursen :( fyfan!! men du har ju kommit en bit påvägen iaf, o det e ju as bra ;D va bra! då ses vi på måndag o e lugnt me träningen, haha ;) men vi får ses typ nån mer dag, torsdag eller nått som vanligt? haha :D hare så skoj i norrköping idag jag ska väll plugga som vanligt, hahaha :(( puuuuss <3

2011-02-05 @ 10:14:48
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0