Sjuuuuk

Har inte haft tid att skriva här eller så för skolan har börjat och jag har försökt att koncentrera mej på den ist.
Ihelgen har jag varit i Linköping och inskaffat mej en större säng! Kändes att det behövdes, för jag har ju haft en 120 säng ända sen jag var liten.. så nu fick det bli 160 ist :) I Söndags Tog jag bort alla mina saker ut ifrån rummet eftersom jag håller på att göra om det för ja sisodär 110 ggr elr ngt. Men nu ser det bra ut iaf, fattas bara en  byrå som jag ska köpa efter jag har fyllt år (:

I Måndags vart jag sjuk, inte så speciellt kul. Det ända jag har gjort dom här dagarna är sovit, kollat på film, sovit sovit osv.. kul va? Nej nej.

Ajuste skulle ju lägga upp lite bilder ifrån kreta kom jag på! Men det får bli senare idag för nu ska jag göra lite annat, höööööörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0