drygt

Idag var det världens drygaste dag i skolan.. inte alls kul. Men iaf, eftersom jag har varit ganska off här så tänkte jag berätta lite vad vi gjorde förra veckan :) Jo, vi var på brandstationen & gjorde massor med skojigt! Fys, "lekar" cyklade runt hela stan haha låter väl inte så kul men det var det faktiskt!

Idag efter skolan har det väl inte hänt så mycket, var med linn & fotade lite, mys. Nu sitter jag här & kollar på idol med Ella.. Emmelie borde komma snart tror jag?

Bor inte hemma förtillfälligt, bor i lägenheten med Ella & Emmelie och det sitter väldigt fint ska ni veta :)) sen blire väl lite tvspel som vanligt (:

Nej nu ska inte jag sitta här & skriva mera, tråkar väl ut er hah, borde egentligen plugga nu ;o

Puss


Kommentarer
Postat av: Ebba

svar; tack så mycket :D ha en fin kväll <3

2009-09-24 @ 18:59:58
URL: http://pictuure.blogg.se/
Postat av: Ebba

Godmorgon! Händer idag då? ♥

2009-09-27 @ 09:52:18
URL: http://pictuure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0