birthday

Idag början APU:n och jag börjar om en halv timme! OM EN HALVTIMME! fyfan vad tidigt asså.. haha men sånt som jag får stå ut med ^^ går ju inte i skolan nu på 6 veckor så de är ju skönt de :) Men imorn är jag ledig, skapligt nice!

I morse vid 6 kom mamma, pappa & zebastian in & sjöng för mej.. haha trött som en jävla jude elr ngt xD
Sen när jag har kommit hem så kommer det väl lite folk antar jag (: igår var Morfar här osv.. nice.

Nej nu måste jag gå, annars kommer väl jag försent..? haha

puss på er!

Kommentarer
Postat av: tina

hejsan :)

det är minst lika härligt som det ser ut på bilderna, om inte härligare, haha. vi ligger 9 timmar efter er så klockan är 12.30 här nu :)

2009-09-28 @ 21:30:35
URL: http://tinapantzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0